6 vlastností úspěšného grafického designu

6 vlastností úspěšného grafického designu

1. Nepoužívejte fotografie stažené z fotobanky. Lidé jsou vůči nim imunní, protože nevyvolávají žádnou emoci.

2. Tvořte úderné, jednoduché nadpisy. Takové, které vyvolávají emoce. Nadpis musí vždy obsahovat alespoň 1 sloveso. Nemluvte o sobě. Miřte na zákazníkovi potřeby.

3. Používejte originální fotografie. Pokud můžete, znázorněte vše fotografií raději než textem. Kromě nadpisů. Skvěle fungují fotografie PŘED a PO.

4. Mluvte o výhodách, které zákazník získá a podpořte je referencemi. Nevyzdvihujte vlastnosti produktu či služby, ale výhody a užitky pro zákazníka.

5. Výzva k akci. Po nadpisu nejdůležitější věc. Výzva k akci má hlavní vliv na to, jestli zákazník udělá to, co od něho očekáváte.

6. Nepřirovnávejte. Střecha silná jako býk. Zdraví jako rybička. To nevyvolává žádné emoce. Pokud chcete přirovnávat, přirovnávejte k situaci, kterou si lze představit a vyvolá tak emoční stav.