Jaké příspěvky dávat na Facebook

Pokud používáte firemní Facebook k propagaci svojí firmy, tak vás bude určitě zajímat jaké příspěvky na ni optimálně vkládat, aby jste získali co největší zpětnou vazbu formou laiků, sdílení a komentářů.

Aby byly vaše příspěvky úspěšné je potřeba dodržet jednoduché pravidlo. Poměr 40:40:20. Co to znamená? 40% vašich příspěvků by měla tvořit vaše vlastní tvorba. Tzn. fotografie, blogy, videa či komentáře. Dalších 40% příspěvků by měly tvořit převzaté věci s jiných zdrojů. Nezapomeňte u nich uvést také zdroj odkud čerpáte a také čím vás fotografie, video, nebo článek zaujal. A teprve posledních 20% může tvořit přímý prodej. Přímá nabídka vašich produktů či služeb.

Tento ideální poměr lze samozřejmě měnit ve prospěch vlastních/převzatých příspěvků. Důležité je zachovat co nejmenší podíl přímé nabídky. To proto, aby jste neodradily svoje fanoušky přílišnou nabídku a ti se neodhlásili z odběru stránek.

To nejdůležitější co vám mohu poradit je zkoušet a sledovat ve statistikách úspěšnost jednotlivých příspěvků. Pokud víte, který příspěvek je neúspěšnější (na který lidé nejvíc reagují) je potom snadné takový příspěvek alternovat a vytvářet podobné.

Pokud si na to netroufáte, nebo si nejste jistí, neváhejte se na nás obrátit a rádi vám poradíme, nebo s příspěvky pomůžeme.