Zakázky pro Zdravá výživa Bzenec

Zdravá výživa Bzenec navázal na svoji dlouholetou činnost prodeje ovoce a zeleniny, kterou postupem času rozšířili o sortiment zdravé výživy, která dnes…
Zdravá výživa Bzenec navázal na svoji dlouholetou činnost prodeje ovoce a zeleniny, kterou postupem času rozšířili o sortiment zdravé výživy, která dnes…
Pokud používáte firemní Facebook k propagaci svojí firmy, tak vás bude určitě zajímat jaké příspěvky na ni optimálně vkládat, aby jste získali co největší zpětnou vazbu formou laiků, sdílení a komentářů. Aby byly vaše příspěvky úspěšné je potřeba dodržet jednoduché pravidlo. Poměr 40:40:20. Co to znamená? 40% vašich příspěvků by měla tvořit vaše vlastní tvorba….
Proč mít firemní stránku na Facebooku, když internet k propagaci běžně nevyužíváte? Řeknu 5 důvodů proč si ho co nejdříve pořídit.
Mít webové stránky je výborné. Samotné stránky Vám ale nepřinesou žádný přínos pokud na něj nechodí reální lidé – návštěvníci. Pokud stále věříte, že návštěvnost je zdarma, tak se můžete buďto probudit, nebo spát dál. Návštěvnost z vyhledávačů je sice „zdarma“, ale aby se stránky na přední místa dostaly, je potřeba je optimalizovat. To stojí čas, nebo peníze. Samo se nestane nic zásadního.
Pro Autopark Kyjov s.r.o. jako servisní centrum vozidel jsme realizovali…